16 mars

Det snurrar runt en massa ideér i huvudet om saker man bör göra och vill göra. När man tänker efter finns det inte tid eller någon egentlig ork.

Man skulle kunna ta kort på att kläder som bara hänger där i garderoben och försöka sälja på tradera. Man skulle kunna städa rummet. Göra en massa egna smycken. Göra, göra, göra. Mycket blir bara ideér som stannar där i huvudet i stället för att man gör något av det. Det tycker jag är synd och jag försöker skärpa mig gång på gång, men ändå finns det inte ork.

Jag är nog inte den enda som känner såhär eller har många funderingar i huvudet som inte blir något av. Varför är det så?



Idag har jag försök mig på matten, har lite kvar nu. Funktioner är ännu en grej som jag inte förstår mig på. Jag håller nog mer på andragradsekvationerna. Faktiskt. Gjorde klart planeringen på engelskan, inte för jag vet om det räcker, men eftersom jag inte bruka lägga upp det jag slka göra utan bara gör så är de bra mycket för mig. Sedan ska vi ha ett NP i engelskan utav de gamla i morgon. Det kommer gå så jävla mycket skit. Varför valde jag att läsa engelska igen när jag kunde ha gått omkring och gottat mig över att jag fick ett VG som slutbetyg och detta kommer nu sänkas till ett knapert litet G som knappt är godkänt. DAMN!
2009-03-16 @ 18:45:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91