20 mars

Nu är det en månad sen jag o Krille åkte till Sthlm. Vid denna tiden gick vi omkring lite på Östermalm i väntan på att de andra två skulle bli klara så man kunde få lite mat i magen. Och då åt jag bland tidernas godaste pizza. Dock fick jag ont i magen för jag åt för mycket bara för det var så gott. Så de kan bli, så de kan bli. Jag längtar tillbaka iaf, synd att det inte kunde vara lika fint väder då som de har varit nu.


Nu har jag gjort en snabbstädning i mitt rum, det behövdes vill jag lova. Tror jag ska bege mig iväg till Orrefors nu för att hämta mitt paket så har tiden gått lite till. Sitter ju o väntar på att Krille ska komma :) Men jag måste tanka först, IGEN! Vafan tar bensinen vägen? Jag tror det är någon som går o slangar min bil hela tiden..

Här bjuder jag på en bild som är tagen för ca. 2 år sen. Studentfrukosten. Jag såg ut såhär på varenda bild. Varför? Jag fattar inte...

2009-03-20 @ 17:01:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehee, du är schnögg Anna! Du är så bildskön, gör hela bilden. Alla 4 bilderna höhö :P

2009-03-20 @ 18:31:36
URL:
http://lillstrumpas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91