27 mars

Jag sitter här med min engelska analys av min dikt. Det går skit och jävligt dåligt. Passade även på att göra en kortvesion av högskoleprovet som är i morgon. De antal rätt jag fick på detta motsvarar ca. 0.1 poäng på det riktigt. Yeah! Jag är ju riktigt smart ibland. I och för sig så koncenterade jag mig inte det mista. Så ja, upp till bevis i morgon.

Det enda som har varit något att ha idag är att jag antagligen ska få tillbaka 6000kr sen i förmycket betald skatt. Något roligt med det hela, dock ropar jag inte hej.

Jag bara segar och segar idag..

Helgen är fullspäckad. Högskoleprov i morgon och därefter vidare till blomstermåla där jag och Krille ska vara barnvakter till söndag kväll. Detta innebär inget pluggande då heller, detta leder till att Anna-panna har kommit lite efter. Men bara...lite...erhm.. Jag får nog ta tag i mig snart...
2009-03-27 @ 15:38:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91