9 mars

Nu äntligen har jag internet igen. Får se hur länge det vara denna gång.

Iaf så har jag suttit o skrivit mina rättskunskapanteckningar på datorn vilket blev ca. 10 sidor dataskrivet. Yay! Detta ska jag ha prov på på fredag, minst detta. Det är egentligen ännu mer. Detta kommer gå åt helvete.
Inte nog med detta har jag gjort tomatsoppa som vi ska ha strax och bakat baguetter. Får se hur dom blir. Nytt recept och jag är nybörjare på bröd.

I helgen har jag jobbat samt suttit på Krögers i Kalmar med Janni och Johan. Janni kom nämligen hem en sväng i helgen vilket var himla roligt! Nackdelen är ju att hon åker tillbaka och inte kommer hem förrän om en månad igen. Det suger. Suger rikigt hårt. Trots att hon var hemma helgen så räckte inte tiden till. Men man får vara glad för det man får iaf. Lördagskvällen var himla trevlig iaf måste jag säga :) Janni och Johan pimplade öl och jag höll mig till cola. Sen drog vi en raggasväng på maxiparkeringen också. Tyvärr glömde vi dunka plåt. Men det får gå ändå. Skratt i bilen var det. Det finns ett par bilder sen i lördags också vilket jag väntar med spänning på att få från Janni. Dom var så rusktigt fina.
2009-03-09 @ 17:56:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91