25 novmeber

Än så länge står jag på benen. Är lite hängtrött i kroppen men det ska nog gå att jobba med hoppas jag. Känner mig ganska trött för övrigt också. Kanske beror på att jag inte sov så gott i natt. Hur jag än låg gjorde det ont, antingen i nacken, armen eller det bortopererade födelsemärket. Idag är en tycka-synd-om-mig-själv-dag.

Nu håller jag på med lite lunch, dock får jag vänta en sådär 40 minuter innan den är klar och jag vet inte ens om det blir gott. Så under tiden går jag nog och lägger mig i soffan.

Det kom ett sådär härligt mail förut som gör att man vill shoppa...fast egentligen tjänar man knappt på det, men det låter så bra. Clubdag, 10% på hela beställningen på H&M. Jag har ju suttit och suktat...kanske...kanske ska jag.... Hejdå pengar. Jag som ska köpa en ny mobil, snart betala ny linser och ev ett par glasögon som jag kan visa mig i.... Hej då pengarna på riktigt... Och nej, jag fick min lön för 10 dagar sen så...ja..
2009-11-25 @ 13:18:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91