1 september

Gårdagens kväll gick ganska snabbt och smärtfritt. Lagom slut i huvudet och sådär begav jag mig hemåt runt 22-tiden och hemma var jag en halvtimme senare. Trött, trött, trött. Duschade och la mig.

Idag gick jag upp 09 och gjorde mig klar för att åka in till Kalmar och ge lite blod. Jag kom dit i god tid och sen fick jag pengar... 40 kr för att jag gav blod och sen reseersättning på 180 kr, inte illa pinkat. Jag trodde inte att jag skulle få något för att så jag är vid gott mod. Fick järntabletter jag ska mumsa i mig. Dom gav mig lite saft och kaffe. Någon kvart senare gick jag iväg lite lagom yr. Tog en snabbsväng på stan och handlade lite förnödigheter. Sen åkte jag hem åt lunch och satte mig i solen. Det har ju varit ett väldigt varmt och fint väder idag på min lediga dag. Mycket välkommet! Får gärna fortsätta såhär.

2009-09-01 @ 16:55:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91