11 september

Nu har jag varit hos doktorn. Ingen halsfluss men däremot en virusinfektion. Inget jobba idag eller helgen för jag är sjukskriven. Min första sjukskrivning. Papper som ska skickas till försäkringskassan... tror inte jag lär får några pengar för det. Så egentligen vet jag inte varför jag fick dom? Jag förstår inte.. ska försöka förstå när jag orkar ta tag i det. Just nu är jag bara ledsen. Less på att vara sjuk, less på att inte ha någon. September har hittills varit en riktig jävla skitmånad. Sommaren har  inte heller varit något vidare. Trött, så trött.


..och nej. Jag kommer inte nämna 11 september som alla andra. Det finns så mycket mer hemskt i världen som vi ser som "vardagsmat". Det är många människor som dör i självmordsattacker här och där. Varför hålls inte deras årsdatum igång som 11 september? Hur som, allt är hemskt.




Det är synd om mig

2009-09-11 @ 10:55:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91