2 september, sugdag

Resten av dagen igår var en skitdag. Tur att den var bra ibland iaf.

Idag har varit en riktig jävla skitdag från att jag vaknade och fortfarande är. Jag har städat idag vilket behövdes. Jag vaknade med huvudvärk så jag knappt inte kunde röra mig. Jag började kika på psykologikursen idag och fick veta att huvudboken är på engelska och övriga på svenska. Varför i helvete ha huvudboken på engelska!? Tänk den som verkligen vill gå psykologi men inte kan engelska. Så nu har jag mina funderinga på att ge upp den kursen för jag suger på engelska och första uppgiften ska vara klar om en vecka och jag har fortfarande inga böcker. Samt att jag inte har ett wordprogram som fungerar till det. Ännu bättre. Åt helvete med denna fucking skitdag!!!
2009-09-02 @ 16:39:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91