22 september

Det har varit en abslout underbar helg! Underbar!

Fredagen myste vi bara, gosade. Hade det skönt.
Lördagen jobbade jag först och så fick jag ett sms "Vad säger du om jag frågar om du vill gå på bio ikväll?"
Ett solklart ja och ett leende. Så det blev bio och mat. Det skulle ha blivit "Flickan som lekte med elden" men det var typ fullt både i Växjö och Kalmar. Så det blev Ugly truth i stället, inte helt fel val där. Skitkul var den. Alla som har dendär sexhumorn och så ska ablsout se den. Inget för prydisar.

På söndagen åkte vi till Växjö och Krille köpte grympaskor sen åkte vi vidare till Ljungby dit hans bror och flickvän har flyttat. Fick se deras bostadsrätt som var fin, blir ännu finare när det är klart. Vi grillade och såg på film. Jättehärlig dag, jättemätta åkte vi hem igen och var hemma runt 22. Sen var det bara åka hem och lägga sig eftersom det var jobb dagen efter.


Idag är jag ledig. Ska fixa lite mat och sen ska jag in till Kalmar för att fixa till min tatuering. Hoppas den blir bra nu, är ganska nervös...
2009-09-22 @ 12:00:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91