3 september

Nej, vet ni vad. Idag verkar bli ännu en sugdag även om kvällen igår var bättre. Det bara öser ner regn, verkligen uppmuntrande. Allt irriterar mig. Jag försöker få någon ordning på psykologin men det går inte. Det är så jävla, otroligt rörigt så det är inte sant. Jag hittar inte kursmaterialet för de andra delkurserna. Hittar ingenting. Det är ingen ordning. Jag orkar fan inte. Jag tror inte jag tänker bita i det sura äpplet och göra denna kursen. Hade jag varit i ett klassrum hade jag nog fixat detta, men nu är jag bara dum i huvudet och fattar nada. Kursen skulle vara bra att ha, men förstår man inte är det ingen mening.

Varför göra det så svårt?!  Varför...varför...varför? Jag vill ju läsa det. Men inte när man sitter med ett frågetecken i hela hjärnan. Varför ha 10000 böcker man måste köpa?

GAAAAAAH!!!!
2009-09-03 @ 12:59:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91