7 september

Sådär ja, nu har även jag gått och blivit sjuk. Sjuk när jag inte får vara det. Denna veckan ska jag ha några inskolningtimmar på Coop igen, men det fixar jag inte när jag är sjuk. Sen ska jag jobba helgen med, hela, hårda dagar. SKIT!


I fredags var jag och Krille i Växjö, lämnade in hans mobil för andra gången, snart har han rätt att få pengarna tillbaka. Sen gick vi lite på stan och myste. Framåt kvällen kom vi hem. Tur det. Han var trött och jag var trött.

I lördags åkte jag till Krille, vi tvättade hans mammas bil samt tonade hans bakrutor. Vad skulle han göra om inte mitt tålamod fanns? Till er alla, har ni ont om tid eller inget tålamod, tona för helvete inte bilrutor! Inte om ni känner att blodsockret är på g ner heller... På kvällen var det kalas i Alstermo, Adam fyllde 9 år. Han fick en riktigt pillig modellbilsbygge som jag sa att jag kunde hjälpa till med. Vi kom en bit, jag var trött, det var pilligt och ritningen var en röra. Efter det åkte jag hem till Krille och såg på film.

I söndags åkte jag hem till Krille ännu en gång. Vi vaxade hans mammas bil och gjorde inte så mycket mer. Vi åkte hem till mig och sen vidare till Kalmar flygplats för att hämta hans bror.


Inte så konstigt att man blir sjuk.. Jag skulle slappna av och ta hand om mig själv, inte göra 100000 andra saker. Det är jag i ett nötskal.


Idag slöar jag bara. Orkar ingenting. Ska säga tack och hej till psykologikursen. Jag orkar inte just nu. Inte duktigt av mig..
2009-09-07 @ 17:10:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91