Hemsk olycka

Läs detta: http://www.ostran.se/nyheter/nybro/tvaa_intensivvaardas_efter_trafikolycka


En av dom är min brors kompis. Den andra av killarna känner jag. Kanske inte precis uppdaterat. Jag kan så gott som väl säga att jag känner honom iaf. Tjejerna har jag inga namn på. Nu ligger den jag känner på sjukhuset i Linköping (Lindköping? Lär mig aldrig). Jag vet inte om han är död. Vissa säger de. Andra vet inte. Jag litar inte på något förrän jag har det bekräftat. Jag är ledsen iaf. Det gör ont. Liv kan förädras så snabbt. En sak kan göra så många människor ledsna.

Igår var det den 22, den 22 kommer alltid förbli ett olycksdatum för mig. Det är inte första gången en sånhär sak inträffar för mig just den 22 i någon månad.


Jag hoppas verkligen att ni två som skadade allvarligt överlever och att ni kanske äntligen lär er en läxa. Att andra tänker till. Snälla, dö inte. Lämna inte dina vänner och familj. Var kvar.
2009-09-23 @ 16:30:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91