Nyhet från IsaDora



Graffiti Nails är en nyhet från Isadora. Dock har liknande lack funnits väldigt länge men igår sprang jag nästan bokstavligt talat in i det. Det finns i flera utförande men var väldigt utplockat så jag valde svart. Det står att man ska måla på en valfri lackfärg för att sedan vänsta 4 minuter innan man kletar på själva graffitilacket. Jag hade redan rosa naglar sedan innan som började ge upp samt överlack men jag testade detta ändå. Några sekunder senare blev resultatet detta. Spännande, roligt och ett snabbt sätt att göra naglarna lite roligare när man har lite bråttom.

Så en nagellacksälskare som jag ger detta tummen upp. Har målat på överlack också för att ge det en längre hållbarhet. Fungerar det? Det får vi se. Priset tänkte jag inte på...men kanske 70kr?
2010-08-20 @ 15:21:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91