7 januari 2010

Jag har varken haft tid eller ork till detta. Nu gör jag ett försök.

Det har varit en del jobb runt nyår men på lördag jobbar jag min sista dag på COOP och det känns lite tungt. Hej då pengar och hej ännu mer fattigdom.

Nyårsafton vaknade jag 06.00 och åkte iväg för att jobba precis som förra nyår. Kvällen spenderades iaf hemma hos Johan tillsammans med Krille och ett gäng med diverse andra goa och glada människor. På något vänster hamnade jag i köket tillsammans med ett par andra. Men vi hade det trevligt där och jag var vrålhungrig! Kvällen blev väldigt lyckad och jag är glad över att jag var där för det bjöds på många skratt och jag klarade mig alldelses utmärkt nykter detta nyår också. Anledningen denna gång berodde på ännu en pencillinkur pga att läkare tydligen inte kan göra något rätt. Så jag har kastat iväg 500kr på besök och medicin. Kuren avslutas i morgon och jag hoppas inte jag behöver med medicin nu.


Denna veckan som är nu har varit grymt bra. Jag ha fått ha Krille för mig själv och vi har haft 2 underbara dagar. Igår var vi ute och åkte "flygande matta" som han kallar det. Vi drog ner till älgasjön runt 17-tiden (mörkt och inte en själ där, bara vi), vi fick göra upp ett eget spår och fy fan vad de gick undan sen. Ett antal vurpor och jag är glad att sjön är frusen annars hade vi blivit blöta. Gud vad jag älskar dig!

Idag är tyvärr en riktig skitdag för jag har inget att göra.. Tråk!
2010-01-07 @ 12:58:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!

2010-01-17 @ 16:39:18
URL:
http://emlanssss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Somförra gången åkte jag upp gratis. Jag har visst lust men ingen tid och absolut inga pengar. den här månaden är värst av alla då jag får ta mina sista pengar jag äger till hyran, så snälla anklaga mig inte. hade jag kunnat så hade jag åkt direkt och det vet du för jag saknar dig något så gerymt mycketg! men utan pengar så är jag fast här om ingen annan kör. och vi åkte tidigt på morgonen igen så det fanns ingen tid att ens säga hej :( och min mobil fungerar inte för jag inte haft råd att betala den så dwet går varken att smsa mig lr smsa någon med den o så har det varit nu i kanske 2 veckor. Livet är skittufft nu :( men du ska veta att du alltid är i mina tankar för jag saknar dig, som in i!!!

2010-02-01 @ 07:11:02
URL: http://litesomlinda.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du ska absolut skaffa paypal om du ska handla på ebay.

Antingen kan du koppla ditt kontokort till paypalkontot så att summan dras från ditt riktiga konto via paypal eller så kan du föra över en bestämd summa pengar till ditt paypalkonto.

Detta är ett bra och säkert system där du aldrig behöver lämna ut kontouppgifter.

Handla från brittiska ebay- www.ebay.co.uk så slipper du betala tull.

2010-02-01 @ 22:26:39
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91