Svensk midsommar på Öland

Svensk midsommar är vanligtvis förknippat med regn och lite sol. Denna midsommar, på Öland, Löttorp har varit helt underbart. ingen lyckades undkomma den utan att se ut som en kräfta. Mer eller mindre. Kunde inte ha varit bättre.

Jag tog årets första dopp som blev i havet. Fredagen var varmast och då badade jag inte. Jag valde tyvärr lördagen som var svinkall men jag badade med hundarna och barnen. Krille var en fegis och stannade på land, som många andra.

Jag fick vara med min sötnos och hans släkt. Det kunde ha varit bättre men jag är ändå nöjd. Vissa saker kan vi inte rå för.


Nu är det måndag och tisdag kvar innan jobbet börjar och det blir intensivt vill jag lova. Det är bara några veckor så jag tror att man får bita ihop. Trots det fina vädret.

2010-06-27 @ 22:20:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91